Aa... mm... Ett "bara för att"-inlägg.

Hej alla småtomtar därute!
Vad fick ni i julklapp? Vänta... just det: I don't care! MWOHAHAHAHA! >:D
Nej men seriöst. Vad fick ni? Inget kan slå mina presenter i alla fall. För jag... jag...
Fick en Uppcon-biljett! Helt seriöst! Jag kan inte tro det! Min fina farmor (älskar henne) gav mig det! Inklusive halva alla HP-böcker... ^^ Me gusta! Sedan hade en av mina fastrar varit modig och gått in i SF-bokhandeln och köpt fyra mangaböcker. Min mormor är cool och köpte vampyrhuggtänder i storlek: "small and sexy"... Aa... undrar vad de tänkte på när de döpte dem... Hehe! Och alla andra hade också köpt jättefina saker! Thanks!
Så nu sitter jag här, och har precis dekorerat ett knarkigt pepparkakshus. Så här kommer före och efter bilder.


Asså... som jag sa, flummigt. Men kul.
Jag har äntligen hittat min borttappade kamera, så nu tänkte jag att jag skulle börja ladda upp lite foton på bloggen äntligen. U like? ^w^
Så här kommer lite *host host* vackra *host host* foton från min jul!

(Det där är inget foto som JAG tagit asså.... hehe, men lite ego får man ju vara!)
Från när vi bakade pepparkakor.

(Var bara tvungen att lägga ut... sååå söt!)
...

Slutligen... vår vackra gran!

Jaa, det var nog alla bilder från julen i år...
Förlåt för det tråkiga inlägget, kom inte på nåt bra att skriva om... o~o
Så jaa, ses nästa år! Om jag inte pallar göra fler inlägg tills dess, det vill säga.
Hejdå!

//... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0