Citrusfrukter.

Hej.
Idag kommer jag med en filosofisk (men likväl flummig) fråga till er.
Varför i hela världen äter man citrusfrukter? O~o
Det är onödigt, man blir äcklig under naglarna, luktar... konstigt om händerna, det tar lång tid, det är asjobbigt att få bort plupparna i ändan, och när man väl kommigt fram till fruktköttet är det oftast torrt, smakar inte mycket och inte gott. Så varför utsätter man sig för detta?
Nu säger jag inte att alla citrusfrukter är såhär men... men... ok, jag erkänner. Jag åt precis en apelsin, och då var det precis såhär, och då jaa, fick jag en aning panik och... typ slängde apelsinen lite då... Mobba mig inte...
TEHE!


Jaa... så, ät inte apelsiner! Sluta fullständigt för att stödja min kamp mot dem (som jag antagligen kommer ge upp om nån timme, men ändå), de fruktansvärda citrusfrukterna!

Ok. Hej då för idag, antar jag!
//LOL!

Kommentarer
Postat av: Miku (NOT Matsuda!)

Stackars Rin... owo

2011-12-30 @ 23:01:57
Postat av: Sasu

Sv: Du förstår... jag kan inte det..

Vill inte att alla ska se mina dåliga sidor, ahah xd

Alltså, irl människor, lol

2012-01-01 @ 19:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0