Inlindad i presentsnören med klister på fingrarna

Hej...
Först och främst, i detta inlägg vill jag säga förlåt (eftersom jag lovat att jag skulle göra ett inlägg igår, men det blev för sent). Förlåt, förslåt förlåt! ^^' *bow bow*
Sitter och tittar på mina naglar medans jag lyssnar på Falling falling snow av Len Kagamine. Har ätit risrynsgröt och ost hela dagen (pappas födelsedag), och har det rätt bra, förutom faktumet att jag för tillfället har klister på fingrarna, presentpapper i håret och är inlindad i presentsnören av alla de slag... Jag är nog en presentälva ändå. Känner mig lite mos, om jag får erkänna. Men det är kul. Flummade nästan ihjäl mig med presentsnören och känner mig som en katt. Wait a sec... tror att jag fått kattöron.... *känner efter* YEY! I'M A CAT MOMMIE! NEKO! Men ja, nu har jag äntligen denna fina och underbara julkänsla som jag längtat så efter. Ska snart gå och klä granen med familjen, och lyssna på "All I wan't for christmaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuus, is yooooooouuuuuuuuu!" och ha det trevligt. Aa. Mm. Det finns nog inte så mycket mer att tilläga. Förutom: Ha en j*vligt trevlig jul i förskott brats, eftersom jag ändå antagligen inte kommer hinna skriva imorr. Och, ses nästa år! Eller nåt. Ledsen för det korta inlägget, och jaa, tror att jag lägger ut en bild av något slag senare som julklapp till er.
Bye!

//Jultomten.

Kommentarer
Postat av: Miku (NOT Matsuda!)

Du har öron... Mihihihihihihihihihihihihi...



Btw, här är något jag tror du kan finna underhållande... http://twigurrl.wordpress.com/2011/04/29/why-harry-potter-kinda-sucks/#comment-235

2011-12-26 @ 23:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0