Starry eyed (om min mobbade musiksmak)

Jaa, hej igen.
Det blir ett sent inlägg idag, och inte så långt heller.
Det är ju tyvärr bara mina vänner som läser bloggen, obvious. Och det räcker inte. Tyvärr. Ni är underbara och roliga och, jaa, flummiga som fan, men det funkar inte med bloggstatistiken.... så sprid! Sprid denna flummiga/märkliga och konstiga blogg runtom er... Det är en order! L-sempai: Mereda!
Starry eyed har egentligen inte någonting med detta inlägg att göra, ya know. Det är bara en bra låt. Sök på Starry eyed - Ellie Goulding på spotify eller youtube och ni hittar den. Jag gillar bandet Hurts också... Och alla vocaloids såklart (förutom GUMI. Jag hatar GUMI)! Så tack Miku för de fina små pappersdockorna! Ska lägga dem i mitt fönster och sitta och titta på dem minst en halvtimme varje dag. Ska fortsätta lyssna på Vocaloid nu, har äntligen hittat dem på spotify! Yay! Har lite mobbad musiksmak ^^' 

Lånade böcker på bibblan idag, och köpte mina sista julklappar. Jag ska bara packa in dem nu... Vänta lite här! Är klockan 22:45 redan? REDAN? SERIÖST? OMFG OMFG OMFG! Ok, måste logga ut och så nu typ, om jag ska hinna någonting... See ya tomorrow, bitches!
Oh, kan någon hjälpa mig att hitta på en cool stägningsfras? Annars måste jag byta varje gång...

// En-med-en-aning-(eller mycket)-mobbad-musiksmak.

Kommentarer
Postat av: Sebby-chaaan >///<

Yesss my lordo

2011-12-22 @ 19:38:05
URL: http://detdu.blogg.se/
Postat av: Miku (NOT Matsuda!)

Mobbad musiksmak? owo

Välkommen till klubben!

2011-12-26 @ 23:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0