Fingeravtryck i lera i stället för presentation.

Tjo bre!
Jaa... Tänkte alltså starta en blogg (har haft en nördig innan), med en massa flummiga inlägg, och konstiga tankar rakt ut. Om det är okej för dig alltså. Äh, skit i det jag sa, jag bryr mig inte om du inte gillar flum, för detta är MIN blogg, inte din. Så håll dina tråkiga tankar och elaka komentarer borta, tack. MWOHAHAHA! FEEL DA POWER!
Okej, nu antar jag att jag måste sluta flumma lite. För ett tag. Men flummet kommer tillbaka.

(Normal) Presentation:
Hej, jag heter Vera.
Mina smeknamn är Veris, Vera-pera, Vera-chan och Ryuk (vafan? Av vilken anledning? Vilken?).
Jag är världens flummigaste, och om du inte gillar det... varför började du ens läsa bloggen? För att den hette 'väldigtseriöst' säger du? Jaha. Let me tell you something: YOU JUST GOT TROLLED, MY FRIEND!
Jag har massa trevliga vänner som jag nog inte får nämna, så jag nämner smeknamnen i stället. Känn er träffade, Miku/Matsuda, Misa-Misa, Sasu/Raito-chan (Light), Petro/L, Hannis och Anna (inget smeknamn men ändå), och jaa, mååånga andra utan smeknamn också. Jag går på Södermalmsskolan i LD (literatur och drama-klass) och mår... tja, rätt bra, även om jag hostar just nu.
Jag läser. Mycket. Just nu är det Manga, men jag har läst en massa coola andra böcker också. Jag läser mest Fantasy och sci-fi, men romantik (alltså, RIKTIG romantik) är aldrig fel. Vampyrer och demoner är trevliga i alla sorters böcker, men rätt mycket magi och alkemi funkar också. owo
Jaa... Joo... det var typ det.

Ja just det, innan jag avslutar inlägget, min lilla filosofiska teori för idag:
TA-DA! Jag är så cool att jag till och med har med en filosofisk teori i mitt första inlägg. Hur coolt är inte det, huh?
Jag satt och gjorde fingeravtryck i lera förut (japp, borde kanske nämna att jag är en nolifer också), och kom på en sak. Är det inte märkligt att man inte uppskattar livet mer? För jag menar, man har det ju ändå rätt så bra... Så om alla kunde sluta ömka sig hela tiden, ja, inklusive jag ofc, så skulle väl livet bli lite enklare? Tänk på det nästa gång du öppnar munnen för att säga nåt dumt!

Baj baj till nästa gång. ^^

Kommentarer
Postat av: Leo

Varför vi inte kan uppskatta livet? Därför att det ligger i vår natur att vara missnöjda, vi vill ALLTID ha mer än vad vi redan har.

2011-12-19 @ 18:52:53
URL: http://leosthlm.blogspot.com
Postat av: Miku (NOT Matsuda!)

Du kallas Ryuk eftersom ni är TOTALLY LOOK-ALIKES!!!

Hoppas du blir bättre snart. Ååhh... i övermorgon ska jag färga håret... Du måste hjälpa till!

Btw, jag är INTE Matsuda!!! Skulle bara säga det...

2011-12-19 @ 19:10:19
Postat av: Vera/Ryuk?

Jo Leo... det du sa är gravt deprimerande. Och Matsuda: Du är inte Miku! owo Och varför förnekar du ditt födelsenamn? Ok, vi sluter en deal. Om du inte kallar mig för Ryuk kallar inte jag dig för Matsuda. Get it?

2011-12-20 @ 16:36:30
URL: http://valdigtseriost.blogg.se/
Postat av: Sasu

Bara för att jag är en nolifer som inte vill dela med min av små länkar säger jag andra och BÄTTRE saker här:

Matsuda är matsuda, Ryuk är ryuk och inget går att ändra på. punkt på svenska.



det var det, awzum blogg c:

2011-12-20 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0