... I'm so sorry guys, I'll never leave you again!

Heyo!
Jag är sååååååå ledsen, seriöst. Jag har inte gjorrt nåt inlägg på länge huh? Och mina vänner har nog helt tappat hoppet om att jag någonsin ska göra ett inlägg igen... >.>
Anyway, some awsum shit happened while I was... borta (swenglish forever!)
T ex skaffade jag DeviantArt-konto... och ÝouTube-konto... och började spela pokemon...
Fast neej, det var nog lite innan jag komplett försvann från min lilla märkliga blogg. Så, om ni av någon anledning skulle vilja söka upp mig på dessa ställen heter jag: ImSoEvilOwO på båda... Sorry igen om det blev ett ultra-super-mini-pytte-kort inlägg, men det var något iaf... och om ni inte gillade det;


Här, en potatis.
En Ninja till och med, så cool är jag.

(Källa: http://www.v7n.com/forums/graphic-design-forum/132326-game-my-mr-potato-head.html)



Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0