Yo dawg!

Hej igen!
Uhm... så, för att gottgöra att jag aldrig skriver här, tänkte jag göra ett inlägg till.
WOOOW! TVÅ DAGAR I RAD!~
Anyway, tänkte bara... ja, vad tänkte jag? Jo men... typ att jag skulle ha coolt smink i skolan imorrn då. Och kanske toffsar i håret. Cause it's FRIDAY FRIDAY!
Oh. Sen har jag ju hittat en awsum person, och känner mig lite som en stalker.
Dis persoooneeeee, both draws amaiziiing pictures, and sings darn beautiful.
Här är hon då. Lyssna noga på covern.

http://www.youtube.com/watch?v=u1uCJFiU7D8&feature=youtu.be

Sorry att jag inte kan lägga ut videon på själva bloggen, det trasslar lite. ^^'
Okeey, inte nog med att hon sjunger vackert, hon sjunger även en låt från vår älskade Ouran, och Mori (min personliga favorit)! Men... man blir ju lätt deprimerad när nån sjunger snyggt och man själv står där och bara;

WHY CANT I SING?

Sooooo... det var nog allt. Lyssna på hennes andra covers... det är oftast hon som spelar musiken själv.
Byee!

Kommentarer
Postat av: Sam

FFUUUUUUUU

Du sjunger ju jätte fiiiwn RYYUUUK DD:

2012-04-27 @ 21:11:01
Postat av: Sam

*fint.... >_>

2012-04-27 @ 21:11:09
Postat av: Ryuk

...

2012-04-28 @ 01:43:44
Postat av: Sam

JAAAAAA O - O -nodnod-

2012-04-30 @ 12:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0