Känner att jag lever...

...mer i sims 3 än i verkliga livet just nu...
Bra eller dåligt?
Jag har en väldigt cool kändisvampyr där, inklusive en het vampyrkille. Och vi ska ha barn. Så jaa, jag vet inte riktigt. Känner mig helt borta, men totalvägrar att åka till sjukhus.
Men nej det är inte så deprimerande som det låter!
Jag har faktiskt skitkul när jag är hemma på dagarna... ehum. Typ.
Nej men, jag hinner iaf rita, sova. Och sova. Jaa. Men tack vare detta har jag hunnit bli klar med ett litet projekt jag började med för ett tag sen. Jag och mina kompisar har ett (väldigt normalt. Typ.) rollspel på facebook, där vi även nördar totalt när det gäller Vocaloid osv. Så då ritade jag min rollkaraktär i stereotyp-posen till en låt som heter Magnet (sök på youtube med eng sub, bäst bäst BÄST). Och idag lärde pappa mig hur man tuschar med en riktigt kalligrafipenna vilket inte var lika svårt som fruktat. Och här är resultatet.


Förlåt om den är sned och inte så bra kvalitet, men om ni känner mig så bra att ni läser min blogg kan nni väl lika gärna hälsa på och se den hemma hos mig i stället.
Okeeeej... det var nog allt för idag. Jag skrev ju ett inlägg förut som ingen komenterade. Jag antar att det kommer att bli samma sak här. *Running to the emo-corner*

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Sasu

OMFG DSAHFLSAJFEÖWOFJHANFALJALFGASGKJÅÄAIWJSDZNCVCDSJFG

VARFÖR RITAR DU SÅÅ FIWNT RYUUUK?!



Saknar dig btw... vill att du kommer tillbaks så att man Verkligen vet att du lever >->

...

TTnTT

..

-brb,cries-

2012-02-08 @ 19:25:54
URL: http://iwate.blogg.se/
Postat av: Sasu

vart försvann du... är du... död? D:

mommie?!

2012-02-29 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0