Rubrik: svår förkylning och diplomat, alternativt: får man äta dataprogram?

Hej hej, det var längesen alla laxar (varför laxar Vera?)!
Jag är svårt förkyld och det är jätte-jättesynd om mig. Jag har pisstråkigt och får inte gå ut fastän det är vackert och snöigt och alla mina vänner säkert är och flummar utan mig därute. Så härinne sitter jag, och försöker komma på nåt sätt att bli frisk till imorrn och samtidigt slippa städa rummet. Det är svårt.
Vi har nämligen en två nya grannar, varav en av dem är... jag minns inte riktigt, men typ pensionerad diplomat. Mamma och pappa vill visa lite hyffs och har bjudit hit dem imorrn, och de har nån konstig fixering om att eftersom det är just en DIPLOMAT som kommer måste allting vara rent och perfekt. Själv vet jag inte riktigt... Kanske ska schocka dem med att inte städa alls, ha på mig kortkort kjol och sätta upp stora mangaafficher på väggarna? ou<
Nej, jag får nog helt enkelt städa, och om de inte gillar det får de väl sticka. Så det vag gör just nu är alltså, sammanfattat i en kort lista:
1. Har tråkigt.
2. Messar med min son.
3. Försöker fundera på huruvida man får äta upp dataprogram.
Den sista punkten kanske är för´bjuden... Men alvarligt talat, vem vill inte äta upp Kaito när han ser ut såhär?:


Så, jag måste få veta: Är det förbjudet?
Ehm. Det var nog allt. Kanske till och med är sån nolifer att jag skriver ett till inlägg för idag.... Jag tror faktiskt att det är rätt troligt. Heh.

Byebye! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0