Sad sad and songs.

Tjao!
Hohoho~
Ett inlägg... nej seriöst. Gomene. Jag har varit lite... hrm... upptagen de senaste dagarna.
Med teatern och så.
Jag måste även be om ursäkt till mina kära vänner för igår (eller förrigår är det väl nu?),
då jag gick runt och klagade på ont i armen efter livmoderhalscancer-vaccin-sprutan (lååångt ord) pretty much... tja hela dan.
Det var säkert skitajobbigt att lyssna på mig...
Sry! >.>
Och nej. Jag orkar absolut inte skriva bra eller stava, eller använda ordentliga ord heller för den delen, idag.
Jag är trött, och borde sova.
Fast jag vill inte, så jag går runt och... ritar (?) istället.
Det är nog därför jag verkar hög. Om du skulle råka undra.
Ok, lovade att jag skulle dela med mig av en sorglig låt av en av mina nya Vocaloid-favoriter, även om jag upptäckte att han var en Nico-nico (alltså fanns på riktigt... inte mig emot ^^~), inte Utau som jag trodde först.
Här presenterar jag därmed; AMATSUKI i låten Crime and Punishment [arrenge version]!

http://www.youtube.com/embed/Wq3G1TP_cZ0

(får se om det funkar, eller om sidan skiter sig igen... jaja, länkar anyway under.)
Varsågod! Han är så... vacker.
Jag älskar hans röst, även om den är alderles för auto-tunad ibland.
Men låten äger ju också...

Och, på tal om låtar...
Jag skrev själv en låt och gjorde musik till den igår.
Den blev emo.
Men förhoppningsvis bra...
Mobbar min egen röst lite. Yes yes. ewe'
Men aldrig att jag kan lägga ut den...
Varken här eller på Youtube...
No.
Hohoho~ ^^

Det var nog... tja, allt. Arigato~ne?

//Vera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0